Fredag den 8e

hej på er. Har varit en skön dag idag. Gick till skolan och var där ca 1 timme sedan åkte jag iväg och hade ett möte som jag inte behöver dela med mig av just här. Sedan så blev det bestämt att jag skulle sätta in en p-stav och det gjorde hon på direkten. Var bedövad så jag kännde ingenting faktiskt. Skönt att det är gjort nu:) Just nu sitter jag i soffan och myser med en film. Bloggar med imorgon då josefin håden min älskling fyller 15. Grattis på henne. Det kommer bli en toppen dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: felle

varför stoppa du in en p-stav?

2011-04-09 @ 01:56:16
Postat av: felle

varför stoppa du in en p-stav?

2011-04-09 @ 01:56:30
Postat av: Anonym

För att man inte ska bli gravid. En p-stav håller i 3 år.

2011-04-09 @ 10:42:07
URL: http://oliviacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0