navelpiercingar

Jag har precis tagit ut min navelpiercing för att jag inte kunde ha den. har knappt hunnit använda några utav dom. säljer navelpiercingarna. smsa eller kommentera och ni är intresserade, högst bjudande får köpa navelpiercingen:) om ni är snälla kanske jag kan tänkas pruta...... ;)

1.svart rosett: 30kr
2.rosa: 50kr

3.playboy: 50kr
4.blå & silver: 30kr

5.rosa stjärnpiercing: 30kr
6.blå & silvrig spindel: 50kr
7.pärl piercing: 30kr

8.rosa piercing med stjärna: 50kr
9.ljusrosa med hjärtan: 50kr

10.blom överlag till en vanlig piercing, passar till vilken som helst:
30kr

11.hjärt överlag: 30kr

12.läpp piercing tror den är ca 3mm tjock.
30kr

Kommentarer
Postat av: HANNA

Jag har liknande,kanske därför jag gillar den hehe så jag tror det bara är onödigt att löpa den :) Annars skulle jag!

2011-04-28 @ 19:05:28
URL: http://hannasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0