13/2

hejsan, kunde tyvär inte uppdatera igår för jag fick inte tag på någon dator men nu är jag igång igen. snart är helgen slut och dags för en ny vecka imorgon, hoppas den går fort för då är det sportlov och då ska jag försöka ge mig ut. idag var jag på marieberg en stund och fick en cheepmonday tröja, det lönar sig alltid att ta med släkten. imorgon är det alla hjärtans dag och för er som är singlar(jag) så är det bara att flörta på;)
för er som har förhållande får ha en jätte mysig dag med eran tjej eller kille. tror inte jag ska fira alla hjärtans-dag så speciellt, men tycker det är en mysig dag. det får blir en snabb update men på tisdag åker jag hem till mamma då kan ja börja skriva ordentligt. nu ska jag plugga lite spanska och sedan möta upp josefine håden och åka till dansen, det är så sjukt kul och vi har en j*vligt snygg dans. ja de börjar dra ihop sig nu med tiden. ha en bra dag imorgon, hoppas ni får en riktigt mysig och romantisk dag med eran lover.
slänger in en liten bild på dagens köp.

Kommentarer
Postat av: jacob

Jag fortsätter läsa din blogg som jag lovade ;)

2011-02-14 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0