15/2

hejsan. förlåt för jag inte har uppdaterat men har inte haft något internet hemma hos pappa men ska fixa det nästa vecka förhopppningsvis. nu ha alla tre datorerna i hemmet börjat krångla så kommer inte kunna vara lika aktiv på bloggen som jag hade tänkt men ska lämna in dom på lagning och sedan köpa en ny dator. massor med grejer som jag måste köpa. mobil, rullband så man kan träna hemma så man slipper åka till träna lätt och sedan en ny mobil. får väl börja med att sälja mina 2datorer och någon vill köpa så är det bara att höra av sig, säljer dom billigt;) idag gick jag på stan och kollade på lite kläder till anton med han, linda och min älskade josefine johansson som jag inte har träffat på en månad. har saknat henne så grymt mycket. snart är det sportlov och känner på mig att dte kommer bli väldigt livat eftersom jag suttit inne i en månad nu, ska verkligen live life! uppdaterar mer imorgon och ska nog ha en frågestund snart när jag fått igång på datorerna, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0