16/2

hejsan, idag var jag helt död i skolan. åkte till usö och träffade josefin sedan åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt. har lämnat in mina 2 datorer nu så just nu har jag en mac och det är krångel så man kan varken ändra kursiv text och man kan inte lägga in bilder. blir jävligt less och hoppas att dom blir klara så fort som möjligt så jag kan börja blogga som jag vill och hade tänkt. tänkte göra en rolig dag lek som ska få igång mitt bloggande, kommer dock inte bara blogga om dag leken kommer uppdatera annat också. är så jävla trött nu så de är sjukt och josefin vill börja plugga nu kl 10, helt jävla ovärt. i helgen kommer sanna från nyköping, har inte träffat min kusin på ca ett halvår har saknat henne grymt så de blir en liten tjejkväll på lördag men brudarna, hoppas datorerna är klara då eller en utav dom ialf. en sak som är jävligt äckligt att vi har människo spår på våran tomt i snön och josefin sitter och ser skuggor ut mot vårat garage försöker att inte lyssna på henne kommer bara tänka på det dom dagarna jag ska ha eget mys. nu ska jag gå och lägga mig och sätta på en mysig film, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0