17/2

hej, har nyss kommit hem och sitter här med ansiktsmask och myser. josefine var med i skolan idag och hon beundrade kunskap så hoppas hon kommer in, jag och josefin håden på kunskap, it's ganna be great men tufft. åkte hem till josefin efter skolan och kollade på film. nu har jag fått besked och min dator är klar så ja ska hämta den imorgon, då kan ja börja lägga in bilder igen. längtar så grovt till sportlovet. varje vardag kommer bli som helg och vi ska ha grymt skönt. hoppas det blir en toppen vecka och känner på mig att det kommer bli bra. det har redan börjat great för min kusin sanna kommer till örebro ikväll, har inte träffat henne på drygt ett halvår så ska nog träffa henne imorgon troligtvis. mu ska jag försöka plugga lite sen mysa med film och fixa naglarna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0