20/2 min garderob


här kommer lite bilder av mina kläder.

får knappt plats med kläderna i denna garderob så får ha hälften i mammas garderob.
har nyligen lagt bort 3 stora påsar med kläder som jag inte vill ha.


har 4st jeansjackor tycker dom är så grymt snygga. men det här är min favorit. den är ny och är från jc och tror den kostade ca 500kr.

det här är mina favorit skor. tycker dom är skit snygga till våren och på sommaren. har dock inte börjat använda dom nu men längtar tills snön gått bort så jag kan börja använda dom.


en liten del av alla mina smycken. älskar verkligen accesoarer(stavning)
det är så himla snyggt och nästan fint till alla olika klädstilar verkligen nånting som jag hissar och använder varje dag.

Kommentarer
Postat av: karin

Hejsan! Nu är dagens blogg avslutad och gå in och kolla om det var just du som vann!

Om du inte vann kan du alltid vara med nästa gång!

Kram

2011-02-20 @ 16:40:41
URL: http://lifeofkee.blogg.se/
Postat av: Felicia

du har skit snygga jeans, vart brukar du köpa dom ifrån? :D

bra blogg förresten

2011-02-20 @ 20:14:41
Postat av: julia

tackar! fett fina kläder har du! du borde ha nått i stil med "dagens outfit" eller "min stil".



KYSS älskar din blogg

2011-02-21 @ 11:10:54
Postat av: Anonym

felicia: tack så mycket. jag brukar köpa mina jeans från jc och så har jag några från cubus. det är dålig kvalite på dom fast jag tycker dom är så sköna och det är ett av mina favoritjeans.

julia: kul att du gillar min blogg. tänkte faktiskt börja med dagens outfit eller något liknande. puss

2011-02-21 @ 16:13:20
URL: http://oliviacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0