23/2 ferbuari

nu ska jag lägga mig och äta lite gott och bara försöka glömma dagen. jag är så himla orolig. snälla gör ingenting. jag saknar dig, jag tycker om dig, jag tänker på dig. snälla svara på mig, ta kontakt, visa hur du känner för jag vill gärna ha dig. vill ha allting med dig, så fin. visa den du är och vad du vill. var vågad för jag vet att du är så himla begåvad. kom till mig älskling, se mig och rör vid mig det är allt jag begär. det är verkligen vad jag vill mina fina älskling. jag vill inte chansa, jag vill ha nånting riktigt. babe var redo för jag vet att det kan bli nått viktigt. snälla bli min, du är det ända jag vill ha till slutet då vi är det ända vi har kvar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0