dag 2 min första kärlek

Om man ska säga "första" kärlek så var det väl i 2an när jag var kär i en kille som hette kalle och vi blev tillsamans och var det i ca 2 år, vi gick i samma klass och umgicks jätte ofta efter skolan. vi var så små och så brukade vi pussa varanndra ibland men vi tyckte att det var jätte pinsamt och så dansade vi ihop. vi gick på bugg och hade flera uppvisningar och vi var jätte duktiga. jag gjorde slut med kalle i 4an och då slutade jag på dansen och har inte pratat med honom så mycket sen dess. Om man ska säga första "riktiga" kärlek så upplevde jag nog det för några månader sen påriktigt. då var jag jätte kär men det tog ganska lång tid innan jag fick känslor för killen. vill inte ta upp namn men vi hade ett jätte trassligt förhållande och vi bråkade jätte mycket och var helt fel för varanndra vi var tillsamans i ca 4 månader. vi hade det underbart i vårt förhållande känndes verkligen som att vi levde för varanndra men sen ändrades allt. det blev raka motsattsen. hatar att vara osams med folk och speciellt folk som jag har älskat och som har haft en väldigt stor betydelse för mig. det var några månader sen vi gjorde slut och vi har inte haft så mycket kontakt sen dess och när vi väl har kontakt så bråkar vi oftast. vet inte om jag har upplevt min riktiga kärlek än och det tror jag antagligen inte eftersom jag är bara ungdom så hinner nog se vad riktig kärlek är. killar kommer och går i den här åldern men jag önskar att jag kunde ha någon vid min sida hela tiden. så underbart att ha någon att tänka på. ibland känner jag den känslan, jag tycker om en kille men vet inte om han är rätt för mig och vet inte vad han tycker om mig. känns som att han inte bryr sig, som om jag bara är någon men ingenting speciellt som han är för mig. jag har gjort väldigt dumma grejer som jag ångrat men jag vill inte gå vidare utan jag vill fortsätta med honom men han är så himla otydlig mot mig. han finns när han vill finnas, han myser med mig på plats sen blir det ingenting mer. det är flera tusen tankar i mitt huvud just nu. vill bara spola tillbaka tiden i 2 månader då skulle det vara helt perfekt, att jag inte kunde känna känslan då. snälla killen är ju så jävla fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0