dag 3 försenat inlägg

ja skulle skriva om mina föräldrar i det här inlägget. finns inte så mycket att säga igentligen. dom är skilda sedan jag var 1 år. hade en förjävlig uppväxt. massa tragedier om vart jag skulle bo och så kom det folk i mellan som tog ifrån mig mina band med mina föräldrar. på senare tid när jag var 10 år fick jag kämpa och bestämma själv vart jag ville bo och nu bor jag med mamma och min lillebror. åker till pappa oftare än vad jag gjorde förut så bor hos honom nu 5dagar på två veckor. har haft en dålig period nu i 2år och det har hänt för mycket som jag inte tänker dela med mig ut på bloggen som bara mina nära vänner vet. just nu får vi hjälp och ibland fungerar det bra och ibland är det förjävligt men vi jobbar på det nu. har fått bättre kontakt med båda mina föräldrar och trivs bra med det nu. vad ska man säga, ja jag älskar mina föräldrar ingen är perfekt och speciellt inte mina föräldrar. dom försöker att finnas för mig men dom måste också lära sig att förstå mig och det är dom sämst på.

Kommentarer
Postat av: Diana

nästan samma sak med mig :/

2011-02-19 @ 17:21:15
Postat av: Anonym

ja de är inte roligt..

2011-02-19 @ 19:38:37
URL: http://oliviacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0