dag 5 what is love?

kärlek för mig är nånting som är så himla underbart och så hemskt på samma gång. kärlek är ett av det finaste som finns tycker jag. om man gillar/älskar en person och om man har ett jätte bra förhållande då kan man nästan inte önska sig nånting annat. men om man har en kille som det är strul med hela tiden så blir det aldrig bra. jag hade en kille och vårt förhållande var helt kaos så vi kunde inte vara med varanndra vi hade inte hittat rätt personer att vara med. vi gjorde fel men vi gjorde iallafall ett försök men vi gjorde slut och nu så mår jag så himla mycket bättre. jag har kul på helger och jag gör exagt vad jag vill just nu. jag vill verkligen att det ska fungera med en kille men det är svårt om man inte litar på någon. jag säger bara såhär. om någon utav er känner att man inte kan lita på den personen fast man känner att man älskar den över hela sitt hjärta så kommer det aldrig fungera så mycket ni än vill. jag har varit med om precis det här jag skriver om och jag vet hur det är och känns så jag säger bara såhär om ni känner att erat hjärta börjar slå för någon som du känner är en så kallad "bad boy" som folk kan tycka är sexigt är inte så sexigt om man är tillsamans med en. att vara så kär när en kille bara sätter kniven i ditt hjärta är så himla svårt och känsligt och det känns som bara hela jorden och själen försvinner. men det är en kille utav flera tusen miljoner andra helt underbara killar i hela världen. tänk inte att du står där helt själv och inte har någon, säg inte att du är värdelös och att ingen vill ha dig. du är så vacker och så fin se allting positiva i dig när killen är så jävla dum emot dig. han dissar inte dig för att du är värdelös, ful och helt ounderbar. han lämnar dig för att han är en sån dum idiot som inte kan ha en tjej som är bättre än han själv. brist aldrig ner på ditt självförtroende för att en kille gör dumma saker. han kan säga att du är ful, hora, en fitta och vad som helst just för att han ska ha en anledning till att dissa dig för att han inte har nånting annat att säga. sen när han står där på stan och ser dig komma och ni är i grupp så ler han emot dig och försöker fånga dig med hans falska smile. gå aldrig på det, gå vidare, kämpa, var stark för det kan alla vara om man verkligen vill. jag kämpade och jag klarade mig igenom det och nu mår jag som en gud i det läget! lev ditt liv och ta läget som det är och var glad. det finns alltid nått positivt i det negativa tänk så angel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0