dag 8 ett ögonblick

minns ingenting direkt ögonblick men en speciell händelse är när jag fick kontakt med josefine johansson igen efter 2-3 år. jag hade flyttat från rosta och tappade kontakten med erica och josefine. en dag började jag flörta med en kille på kamrat(ja det var ju väldigt inne att ha kamrat då. året var nog 07 om jag inte minns fel. jag och killen började prata mer och jag fick veta att han bodde i rosta. tanken kom upp i mitt huvud och plötsligt frågade jag om han kännde någon josefine johansson? och ja det gjorde han. dom stod varanndra ganska nära och då blev jag så glad att jag blev tårögd. jag fick hennes kamrat av killen och jag skrev direkt ett privat meddelande till henne och berättade att det var jag. nästa dag blinkade det rött på min brevlåda och jag hade fått svar. vi skulle träffas!
det hade gått ca 2-3 år emellan och allting hade förändrats. utseende, personlighet ja allt. men det som kom tillbaka snabbats av allting var våran vännskap. vi träffades och umgicks nästan varje dag och allting blev som dom gamla tiderna bara att vi hade blivit äldre. jag tänker tillbaka och är så glad att jag fick tag på josefine. idag är hon en av mina bästa vänner jag har. jag kan lita på henne och jag älskar henne över hela mitt hjärta. undra om vi hade haft kontakt nu om jag aldrig hade skrivit till henne men jo det hade vi nog fast kanske inte lika bra.
slänger in 2 gamla bilder på oss har inga nya. ja älskar dig min vän♥


Kommentarer
Postat av: ' Josefine

mitt hjärta, ja älskar dig!

2011-02-24 @ 18:41:34
URL: http://jjosefne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0