kärlek


tycker det är så underbart att ha någon bredvid sig som ger mig komplimanger, säger att jag är vacker utan smink, ska kunna vakna upp en morgon bredvid honom och ha världens ruffsigaste hår och så vaknar han och och så ger man varandra en lätt kyss, han ska älska mig för den jag är. en kille som verkligen uppskattar att han har just mig och ingen annan. vill att han ska vara stolt över mig och se mig som den finaste på jorden, han ska vara rädd om mig och kunna veta saker om mig som ingen annan vet. han ska trösta mig om jag är ledsen och han ska kunna diskutera och delta i konversationer om jag mår dåligt. han ska ställa upp för mig precis som jag skulle göra för honom. han ska vara mjuk och ärlig och bara se mig i sina ögon och tänka hur lycklig han är som har mig. det finns sånna killar som är så underbara att man bara smälter i deras närhet och en del som är helt motsatta drömkillen. när man ligger i sin säng på kvällarna så saknar man någon som ligger där bredvid mig håller om mig och viskar hur mycket han älskar mig. vissa kvällar är jag bara så glad att jag inte har någon kille. att ha ett förhållande med någon är både underbart och smärtsamt på samma gång. man vill kunna umgås med sina vänner. man ska kunna ha kul och gå på fest med sina kompisar utan att han ska bli sur. jag vill kunna smsa med killkompisar och umgås med dom utan att han säger emot. jag vill leva mitt liv precis som jag gör bara att ibland saknar man nånting, nånting alldeles extra. jag vill inte ha det här kvällsmyset med en kille en kväll och sen träffas man inte mer igen. jag vill ha den där underbara stunden då det inte finns nånting bättre, då det känns som att det bara är du och jag mot hela världen.


Kommentarer
Postat av: Josef Öberg

Det där kmr aldrig hända.

2011-02-09 @ 11:03:02
Postat av: jacob

Nu har jag läst din blogg ;)

2011-02-11 @ 18:59:03
Postat av: Anonym

Jo det kommer det ;)

2011-02-11 @ 19:01:14
Postat av: Anonym

haha någon gång kommer det nog;)

2011-02-13 @ 18:13:51
URL: http://oliviacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0