10 mars

hejsan snyggingar, idag har det faktiskt varit en helt okej dag. gick till skolan sedan upp på stan med johanna en snabbis och köpte ett par svarta jeans på cubus, kännde att jag behövde det. imorgon ska vi åka till kumla och åka skidor. tro det eller ej men jag har aldrig åkt slalom skidor förut så vi får se hur det går. snart ska jag hoppa in i duschen och lägga mig och kolla på min favorit serie och somna så jag blir pigg imorgon. har känt mig så himla tom dom här dagarna, har inte haft något speciellt att skriva om eftersom jag har så himla tråkigt just nu en period. men om ni har något ni vill att jag ska blogga om så släng en kommentar:)
love /olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör en hiss/diss :D

2011-03-10 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0