14 mars

hejsan. idag har det vart fullt upp. gick först till skolan sedan gick jag med johanna på stan en stund och shoppade en militär tröja och ett par ur snygga shorts från etertainment. kanske lägger upp bild på dom nya plaggen imorgon så vi får se hur det blir med det. sedan hade jag ett långt möte. när jag kom hem så sprang jag och mamma ut och tränade en stund sen tog jag det bara lugnt. har haft ont i hela kroppen för all träningsvärk. idag har jag knappt hunnit med nånting. varken boggat eller annat så det får bli ett snabbt inlägg så uppdaterar jag lite mer imorgon när jag känner att jag har tid. och så ska jag lägga upp mer bilder. nu ska jag lägga mig och kolla på början av lost säsong 4. i love it, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0