15 mars

hej på er. förlåt om jag har bloggat tråkigt och dåligt. har inte haft några bra dagar för mitt liv är så himla tråkigt just nu. utegångsförbud lider man alltid av. idag hade jag ett långt skolmöte och håll på och somna sedan åkte jag och firade min lilla kusin hampus som fyllde 6 år. har varit grymt trött idag och haft en ganska tråkig dag. ska börja ta med kameran imorgon och ta lite kort. imorgon ska jag nog träffa kennie en stund tror jag. så får vi se vad vi hittar på. nu ska jag som vanligt sluta nörda vid datorn och sätta på ett riktigt smaskigt avsnitt av lost och försöka somna till det. godnatt mina sötisar.
slänger in en bild på en ur snygg bekini som jag känner att jag verkligen måste ha, i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0