20 mars, söndag

hej på er. vaknade att mamma väkte migg runt 9 och kunde inte somna om. firade josefine igår och vill bara säga att det var en toppenkväll. hade väldigt tur som sagt. däremot idag så mår jag inte så bra. har ont överallt och är skit seg så ja måste haft jävligt roligt igår. här kommer några bilder hemma hos josefine.

fritz,håden,josefine & sofia

håden & josefine

erik & oscar

sofia & marwin

krille & erik

jag & sofia

jag,erik,sofia,erica,josefine & mirelle

sofia

jag,håden & sofia

linda,håden & sofia

jag & håden

klara

jag & håden

jag,håden & sofia




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder på dina favoritkläder och din favoritoutfit :)

2011-03-20 @ 12:05:00
Postat av: Anonym

svar: jo det kan jag försöka göra. kram

2011-03-20 @ 20:42:18
URL: http://oliviacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0