8 mars

vaknade bredvid josefin håden av allt hon tagit åt sig allt täcke kvart över sex. var så himla trött vi ville bara ligga kvar men vi tvingade oss upp till sist. dagen har varit seg, somnade på kursen för tredje gången nu. dagen har inte varit bra tycker jag. hade ett möte halv 3 som förstörde dagen. somnade förut så nu har jag nyss kollat på big brother och nu ska jag lägga mig ner och mysa med äppeljuice och ett nytt avsnitt av lost 2. ska försöka börja uppdatera dagens outfit oså någon dag är bara så himla seg på mornarna men det kommer nog snart, love.
tack josefine johansson för den nya headern, nu funkar den äntligen. ni kan kolla på hennes blogg genom att ta en klick här -->http://jjosefne.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0