9 mars

hej på er. idag har det varit världens segaste och tråkigaste dag. somnade på kursen idag som vanligt medans danielle och johanna satt och skrattade åt mig när jag slumrade till. måste sluta smyg sova på kurserna nu haha. har verkligen tröttnat på "innelivet" det är väl bara att vänta men jag står inte ut längre snart. imorgon ska jag försöka ta en runda på stan med johanna så jag får lite luft iallafall och det kan nog bli mysigt. jag vaknade nyss så kommer nog inte somna förs sent inatt, jaja tur att jag har lost iallafall. nu ska jag ta och städa lite snabbt för mitt rum är grymt dammigt sen ska jag lägga mig och ta det lugnt och kanske äta något gott innan jag förhoppningsvis ska få ett gumkort på ett annat gym än det som jag tränade på tidigare så det är bäst att passa på nu. kanske lägger in en dagens outfit imorgon om jag hittar någon fint och ha på mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0