MÅL 1

Börja ta hand om mitt hår och sluta platta! att platta håret och färga håret är det som sliter mest. Jag plattar mitt hår oftast varje dag och färgar ca 1 gång i månaden. Trots att jag har svart hår eller snarare nästan mörkbrunt så kommer jag få blond utväxt vilken som inte är så snyggt. får se vad jag ska göra då. på kvällarna så flätar jag mitt egna hår och mitt löshår och sover i flätor och har lockigt hår nästa dag. det gör så att löshåret ser mer äkta ut och jag tycker det är jätte fint! ett riktigt bra tips till er som inte vill slita på håret. Ska också vara norgran med att ha håret i inpackning till 1-2 gånger i veckan. Dock platta ibland men inte som jag gjort tidigare. Vill helst slippa löshåret till sommaren och att mitt hår ska växa ut och bli långt och fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0