patetiska ex

jag förstår inta att jag kan hata en person så grymt mycket. är så himla arg nu så vet knappt vad jag ska ta mig till. fatta inte hur jag kunde falla för en sån jävla kille. sen när man väl gör slut då blir han största svinet. en riktig idiot är vad han är. trycker ner mig, kommenterar mitt uteseende, hur jag är och vad jag gör med andra personer eller killar. jag är fri jag gör exakt vad jag vill så får man höra sånt från den personen man bara vill komma ifrån. han kontaktar mig för att säga sånna sjukt elaka saker. man tror att man inte tar åt sig från en sån ful idiot men inners inne så gör man det. om jag är så jävla ful och äcklig varför har han då sagt att han älskar mig. hatar elaka och patetiska ex. det är så jävla falskt att så fort man gör slut så ska man bli största idioten som man bara hatar över allt annat. jag har sagt jag kommer alltid finnas här för dig men det kan du glömma. det var ord som skulle göra att det skulle kännas bättre och du blev glad. men du är borta nu totalt. fyfan. ska inte ta ut mer ilska på bloggen men det är säkert flera tjejer som varit med om det så tänkte skriva om det. är så himla besviken nu, hur kunde han ha en sån hemsk sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0