10 maj tisdag

kom nyss upp till hotellrummet och är helt slut, har shoppat lite till. är så himla trött idag eftersom när vi kom hem tidigt imorse och precis när jag ska sova så börjar folk be i högtalare kl 6 på morgonen så ja kunde knappt sova då heller, stackars folk. nu har jag nästan shoppat allt jag vill ha nu ska jag bara shoppa något åt mina änner men undra vad det kan vara.. får tänka lite på den saken. snart ska vi ut på turkisk afton sedan får vi se vad vi gör och ska försöka hålla tiden inatt och komma hem skapligt. nu ska jag väcka min söta syster som ligger och sover så ska vi fräscha upp oss och gå ut. tar mycket bilder ikväll och bloggar när jag kommer hem om det inte blir för sent.

Zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0