17 maj

har nyss kommit hem och har haft en dag med pappa på marieberg. gick först på stan en stund med johanna och hennes konpis molly sedan åkte vi till marieberg och åt lite gott käk på vägen hem till mamma. hade inte så mycket tid så det blev inte så mycket shopping. köpte ett par shorts och en bekini. shortsen var tydligen förstora när jag kom hem och bekinin ska jag lämna tillbaka för jag har flera tusen stycken så man kan säga att jag köpte ganska önodiga saker men det behövs ibland:)
ska ta ett sista ryck i min garderob nån dag innan sommaren och bara sälja eller ge bort allting!

imorgon ska jag försöka ta kort på vad jag köpte i turkiet, är lite trött idag och gör ett sista inlägg när jag är klar med allt/love


Kommentarer
Postat av: chacha

hej söta olivia

skulle inte du snälla kunna lägga ut bilder på åtminstone dina flesta bikinis o lite kläder du köpte i turkiet?

peace & love

2011-05-18 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0