23 maj

hej bloggen. nu har jag precis kollat klart på två stycken filmer. var så himla trött idag så jag åkte bara på anställningsintervjun och det känndes väldigt bra faktiskt. var så himla trött idag så jag åkte bara hem efter intervjun. pappa köpte med sig lite godsaker till mig*smile* men från och med imorgon börjar min nyttiga vecka. ska desutom ta det lugnt på helgerna oså.

på sista tiden har jag varit dålig på att lägga upp bilder på bloggen. men jag har inte alltid med min stora systemkamera med mig så jag ska försöka låna mammas digital och ha med den istället, t.ex på helger osv.. :) jag lovar att jag ska bättra mig men det är så mycket med skolan oså nu. men efter allt plugg så kommer jag definitivt att ha mer tid. hoppas att ni har haft en bra dag/love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0