packat och klart!

har nyss packat klart så imorgon åker vi. ska bli så sjukt skönt att bara slippa tänka på nånting annat och bara slappna av. fick en kommentar på mitt förra inlägg den 5e maj. då var det en "anonym" som undrade vad jag hållde på med eftersom att jag är 96a? menade dock inte vad den personen menade så om du nu läser dethär så kan du ju utveckla dig. ja förmodar att du följer min blogg och då kan du ju lika gärna berätta för mig vad du tycker är fel t.ex på grund av att jag bara är en "96a" som du påstod.
kan faktiskt inte säga att jag bryr mig så speciellt mycket, folk får tycka att jag är galen eller vad dom nu vill men ja kör på. den personen som ville något med dehär kan ju lika gärna vara ärlig och berätta. ja är inte arg eller upprörd bara förvånad.

bloggar mer imorgon innan jag åker till arlanda/love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0