söndag 15 maj

dåligt bloggat jag vet! igår kom jag hem från turkiet och hade inte sovit nånting på hela natten. kom hem till hotellet 5 minuter innan bussen till flygplatsen kom så det blev en hård dag. det har varit en utav dom bästa dagarna i mitt liv i turkiet. massa sköna människor och framför allt kommer jag sakna min älskling som jag träffade där. fick nyss tag i honom på facebook och vi hoppas hålla kontakten. har ni någon gång verkligen gillat en person på en veckas semester resa? det låter sjukt men man anar det inte förs man väl sitter på flygplanet.
veckan var iallafall skit bra, bara att jag inte sovit många timmar om nätterna men det fick man stå ut med:)
ett stort plus för turkiet och jag måste dit snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0