turkiet/sverige

ÅHH saknar turkiet så j*vla mycket!! vill bara åka tillbaka till landet. många undrar nog, varför just turkiet av allt? men jag vet inte jag blev bara helt kär i det+så träffade ja ju en där och jag saknar honom så mycket;/
känns så fritt i andra länder förutom sverige. man får köra utan körkort, man får dricka, köpa tobak, ciggaretter mm och framför ALLT man får gå på krogen! vet ej om dessa regler gäller för minderårika turkiska ungdomar men vem vet kanske bara fritt fram för turisterna..;)
jag var som en vuxen i ett annat land. kunde göra precis vad jag ville och bara levde livet. Dock så var det många unga turister på nattkrogarna men vuxna som bodde i turkiet. vakterna kanske bara släpper in turister trots ålder?
tycker ni att det är rätt att 14-15 åringar ska få gå på krogen?!

här är bilderna från när vi var på club hollywood. det var en grym krog/club. jag och min syster gick upp och då såg vi två strippor på varje stång där man dansar, tror ni att vi vågade oss upp där??oupps....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0